Search
  • Pulse Purple Duck

Агентство Pulse Допомагає АТБ Залучати Нових Клієнтів і Отримати Новий – Кращий - Результат

Маючи понад 1300 магазинів, розташованих у 279 точках по всій країні, АТБ, безумовно, є однією з провідних продуктових мереж в Україні та однією із найбільш швидкозростаючих за останні кілька років, незважаючи на кризи в галузі охорони здоров’я.

I Love ATB

Хоча торговельна марка добре знайома українцям, нові магазини завжди потребують невеликої допомоги, щоб залучити нових клієнтів. Варто звернутися до Pulse Sale Management & Marketing – одного з перших маркетингових агентств Києва та лідера у сфері BTL послуг.


Оскільки мережа супермаркетів завжди прагне розвиватися, нещодавня співпраця з АТБ змусила нас докласти чималих зусиль. Відповідно до конкретних BTL-потреб була необхідність забезпечити персонал у магазини по всій країні, деякі з яких знаходяться у віддалених куточках.


Промоутери з прапорами АТБ завжди привертають увагу, але справжнім улюбленцем публіки є супергерой компанії – ATB-man. Віддаючи шану Супермену з DC Comics, локальний герой вдягнений в трико й накидку тих самих кольорів, що й бренд компанії, закликає місцевих жителів прийти і отримати чудові пропозиції в магазині.


Pulse works with Ukrainian chain ATB
Співробітники АТБ готові до роботи

Якщо цього недостатньо- хостес зустрічають клієнтів з брошурами про акційні товари та заохочують покупців біля кулінарного прилавка, а любителям кави надають можливість приготувати собі чашку смачного напою на ексклюзивних машинах.


Тільки за останній місяць було відкрито 25 магазинів АТБ. Для оптимальної реалізації BTL-програми, агентство Pulse зосереджується як на столичних магазинах, так і на регіональних; лише в грудні ми працювали в 54 різних точках. Змінюючи кожні п’ять днів локацію, потрібно наймати, навчати та керувати з великою точністю приблизно 80 новими співробітниками. Ця діяльність потребує постійного розвитку, і ми ведемо її з великою гордістю.


Завдяки синергії європейських навиків та майже 30-річного українського досвіду, ми працюємо з АТБ з 2020 року і ми глибоко вдячні за можливість надати мережі супермаркетів такий сервіс, на який вони не тільки очікують, але й заслуговують. Ми з нетерпінням чекаємо на співпрацю і з вами.


Pulse. Ми любимо те, що робимо. Ми виконуємо те, що обіцяємо.

54 views0 comments