мерчандайзинг

нам подобаються складні завдання і разом з вами - нашими клієнтами, ми знаходимо унікальні та дієві рішення, які спрямовані на досягнення ваших цілей та очікуваних результатів.

Depositphotos_449295946_xl-2015.jpg

в pulse ви отримуєте повну мерчандайзингову підтримку у мережевих, традиційних та спеціалізованих точках роздрібної торгівлі

PULSE-19.jpg

будь-який проєкт мерчандайзингу може бути організований одним з наступних способів

ексклюзивна команда

рекомендуємо компаніям з широким асортиментом торгових марок використовувати виділену команду, для цілковитого зосередження на завданнях однієї компанії й досягненні максимальних результатів. залежно від асортименту продукції та покриття, мерчандайзер відвідує з одним "портфелем" 5-7 гіпермаркетів та до 20-25 звичайних торгових точок

сумісний мерчандайзинг

рекомендуємо компаніям, які зацікавлені в мінімізації витрат на функцію мерчандайзингу. за даною схемою мерчандайзер працює в одній точці з 5-7 "портфелями", виділяючи на кожен узгоджену кількість часу

"нічний" мерчандайзинг

цей сервіс, розроблений спеціально для гіпремаркетів та крупних мереж, де є потреба в ефективній та оперативній роботі з великими об'ємами товарів. в данному випадку мерчандайзинг здійснюється в нічну зміну і спрямований на максимальне заповнення полиць до відкриття торгового залу для відвідувачів

гібридний мерчандайзинг

ця схема передбачає роботу мерчандайзера з обмеженим "портфелем" (до трьох компаній) в одній або декількох (до трьох) торгових точках. рекомендуємо клієнтам, які хочуть зберегти фокус на своїй продукції й підтримувати високу якість обслуговування при мінімальних затратах на мерчандайзинг

ваші роздрібні продажі - це наші історії успіху зі щасливим кінцем. ось декілька речей, які ми можемо для вас зробити

заповнення товаром основних та додаткових місць продажу

розміщення продукції згідно зі стандартами компанії

розміщення цінників та POS-матеріалів

збільшення долі товарів на полиці

керування запасами продукції згідно з принципом FIFO

контроль чистоти та належного стану торговельного обладнання

система онлайн/офлайн звітності за наступними показниками: наявність продукції, ціна, доля полиці, активність конкурентів, строки придатності й т.д.

рекомендації щодо коригування товарного запасу

історії успіху