Search
  • lananiland

Динаміка ринку на 2019-2020 роки


За традицією, навесні в Києві МАМІ починає підраховувати цифри, пов'язані із загальною динамікою ринку і маркетинговими агентствами по доходах. Група збирає дані звичайним способом, за допомогою анкет і т.д., інформація з яких потім підтверджується офіційними фінансовими звітами, незалежними аудитами й т. д. і т. д. і т. д. ми не будемо втомлювати вас наукою (хоча, якщо це вас зацікавить, ви можете зв'язатися з МАМІ безпосередньо). Чим ми хочемо поділитися з вами, так це відмінними результатами!


Хоча минулий рік був менш ніж звичайним, якщо ми розглянемо останні десь 20 років, то навряд чи знайдеться рік або два, які можна було б вважати «‎типовими»‎ – політичні, економічні та глобальні реалії завжди чинили величезний вплив на ринки не тільки в Україні, але й у всьому світі.


Якщо ми подивимося на дані в цілому за сезон 2019-2020 років, із загальною кількістю у 25 і 26 учасників (відповідно), загальний обсяг ринку виріс на 7%, з 2 699 543,69 тис. грн (приблизно 98 379 470 доларів США) до 2 896 397,67 тис. грн (приблизно 105 553 420 доларів США). Враховуючи, що рівень інфляції склав 5%, зокрема, через пандемію й COVID, що ставить під загрозу багато сфер у секторі маркетингу, надзвичайно оптимістично те, що відсутність спаду демонструє беззупинне продовження роботи в індустрії.


Так що ж все це означає для 2020 року? Що ж, нам вдалося зберегти ринок в активному стані, наші клієнти повертаються з новими проханнями, наші співробітники працюють, а діяльність пожвавлюється. Навіть аналітика в області маркетингових послуг показує, що насправді все не так погано, як може здатися, оскільки лідирують торговий маркетинг, споживчий маркетинг, програми лояльності, та івент-діяльність не сильно відстає. За словами МАМІ, ця "чесна картина показує, що навіть в умовах кризи бізнес стимулює торгові канали, підтримує тісний контакт зі споживачами й підтримує емоційний контекст у своїй комунікаційній стратегії"‎‎.


Отже, що ж стало найбільшою зміною? MAMI розділив всі агентства на п'ять груп в залежності від їх доходу, ключових послуг й клієнтів, а також того, в яку категорію кожне агентство потрапляє з точки зору запропонованих видів послуг. Pulse підіймається з 12-ї позиції (Група 3) у 2019 році до 8-ї позиції (Група 2) в цілому у 2020 році по динаміці доходів та завдяки своїм послугам у сферах споживчого й торгового маркетингу, та роботі з клієнтами такими, як JTI, Carlsberg, Unilever, Kimberly-Clark, Syngenta, «‎АТБ»‎, «‎МХП»‎, Bunge, Kormotech й Henkel.


Більш того, якщо ми трохи уважніше розглянемо конкретні сфери (зокрема, споживчий маркетинг, мерчандайзинг, торговельна реклама та програми стимулювання продажів), Pulse фактично знаходиться на 5-му місці з 26 досліджених агентств. Це приголомшливо!


В цілому, це дуже позитивний знак, що обсяг ринку практично не змінився, а список учасників ринку не зазнав жодних втрат. Під час глобальної пандемії, коли великі міжнародні компанії скорочують бізнес, українська індустрія маркетингових послуг живе й працює, незважаючи ні на що. Крім того, незважаючи на «‎кризу»‎ та сувору реальність, з якою Україна регулярно стикається протягом десятиліть, маркетингові агентства, й не тільки вони, наполегливо працюють над тим, щоб постійно розвиватися й залишатися актуальними на своєму ринку в ці незвичайні часи.


Минулий рік не став винятком й дійсно свідчить про креативність, винахідливість та оригінальність українських компаній.


Pulse. Ми любимо те, що робимо. Ми робимо те, що обіцяємо



5 views0 comments