Search
  • Pulse Purple Duck

Динаміка ринку на 2019-2020 роки

Updated: Feb 9


За традицією, з приходом весни до Києва, Міжнародна асоціація маркетингових ініціатив (МАМІ) розпочинає свою діяльність з аналізу даних, пов’язаних із загальною динамікою ринку та маркетинговими агентствами залежно від рівня доходу. Група збирає дані звичайним способом, за допомогою анкет тощо, інформація з яких потім підтверджується офіційними фінансовими звітами, незалежними аудитами і т.д. Ми не будемо втомлювати вас теорією (хоча якщо вона вас цікавить можна зв’язатися безпосередньо з МАМІ), а лише бажаємо поділитися з вами чудовими результатами!


Хоча минулий рік був не такий вже й звичайний, якщо ми розглянемо останні приблизно 20 років, то навряд чи є рік чи два, які можна було б вважати "типовими" – політичні, економічні та глобальні реалії завжди мали величезний вплив на ринки, і не тільки в Україні.


Якщо поглянути на дані в цілому за період 2019-2020 рр., із 25 і 26 учасниками взагалі (відповідно), загальний обсяг ринку зріс на 7%, з 2 699 543,69 тис. грн (приблизно 98 379 470 доларів США) до 2 896 397,67 тис. грн (приблизно 105 553 420 доларів США). З огляду на те, що інфляція становила 5%, зокрема через пандемію та коронавірус, які становлять загрозу багатьом сферам у світі маркетингу, надзвичайно оптимістичним є те, що відсутність спаду демонструє, що галузь все ще продовжує існувати і це дуже добре.


То що ж все це означає для 2020 року? Що ж, нам вдалося підтримувати операції на ринку, наші клієнти повертаються до нас знову, наші співробітники забезпечені роботою, а діяльність активна. Навіть ця аналітика у сфері маркетингових послуг показує, що насправді все не так погано, як може здатися: лідируючі позиції займає торговий маркетинг, при цьому не відстають споживчий маркетинг, програми лояльності та інші процеси. За інформацією МАМІ, ця "чесна картина показує, що навіть під час кризи бізнес стимулює торгові канали, підтримує тісний контакт зі споживачами та забезпечує емоційний контекст в їхньому спілкуванні".


Отже, яка зміна була самою значною? МАМІ розділила усі агенції на п’ять груп залежно від рівня їхніх доходів, ключових послуг та клієнтів, а також видів пропонованих послуг. Агентство Pulse піднялося з 12 позиції (група 3) у 2019 році на 8 позицію (група 2) загалом у 2020 році за динамікою доходів, завдяки послугам у сфері споживчого та торгового маркетингу і роботі з клієнтами, як-от JTI, Carlsberg, Unilever, KimberlyClark, Syngenta, АТБ, МХП, Bunge, Kormotech та Henkel.


Більше того, якщо ми трохи уважніше придивимося до конкретних сфер (зокрема, споживчий маркетинг, мерчандайзинг, стимулювання торгівлі та програми стимулювання продажу), агентство Pulse насправді знаходиться на 5 місці з 26 досліджених агентств. Це вражаюче!


Загалом в цій ситуації це є дуже позитивним знаком та означає, що обсяг ринку майже не змінився, а список учасників ринку не зазнав жодних втрат. Під час глобальної пандемії, коли великі міжнародні компанії скорочують бізнес, українська індустрія маркетингових послуг, незважаючи ні на що, живе, працює і дихає. Крім того, незважаючи на кризу, в реальності, з якою Україна стикається на регулярній основі протягом десятиліть, маркетингові агенції – і не лише – наполегливо працюють, щоб залишатися на плаву в ці незвичайні часи.


Минулий рік не став винятком і є свідченням креативності, винахідливості та продуманого підходу до стратегії бізнесу українських компаній.


Pulse. Ми любимо те, що робимо. Ми робимо те, що обіцяємо



7 views0 comments