Search
  • lananiland

Як Брати Участь в Нетворкінг 101

Яким би розвинутим та прибутковим не був ваш бізнес, ви завжди будете мати справу з не дуже приємними зовнішніми факторами: зміни маркетингових тенденцій, зростання конкурентів, навіть світові кризи у галузі охорони здоров’я. Час від часу одні проблеми стають менш помітними, інші, навпаки, виходять на перший план, але ми завжди повинні бути впевненні, що вони нікуди не зникають. Вони, немов лакмусовий папірець для бізнесу, оскільки те, як ми розв'язуємо ці проблеми та яке наше початкове ставлення до них, показує наскільки успішно ми ведемо власну справу.


В Pulse ми зацікавлені у вирішенні ваших бізнес-проблем. Одним зі шляхів, як це можна зробити – залучення потрібних людей у потрібний час для досягнення ваших цілей. Це може стосуватись будь-чого: будь-то рентабельність інвестицій, підтримка постійного спілкування з лояльними клієнтами або пошук нових партнерів. У нових менеджерів часто виникають труднощі з залучення нових партнерів та клієнтів, коли вони намагаються масштабувати свій сервіс. Саме тому наш директор з розвитку бізнесу в Pulse Олена Слободянюк зібрала колектив на минулому тижні, аби поговорити на тему найкращих шляхів знайомства та залучення нових партнерів. Такий собі Нетворкінг 101.

Незнайоме місце для проведення нетворкінг зустрічей часто ускладнює процес знайомства з новими людьми. Нижче ми зібрали для вас декілька лайфхаків, які допоможуть встановити та підтримувати гарні відносини з людьми після швидкого нетворкінгу.


1. Що таке нетворкінг? Нетворкінг – це ефективний засіб комунікації. Цей інструмент є корисним тим, що не залежно від того, де ви знаходитесь, який захід відвідуєте або з ким ви говорите – просто заведіть контакти з людиною та обміняйтесь бізнес-картками. Через тиждень, рік або 5 років ви можете раптово опинитись в ситуації, коли вам буде потрібен саме такий спеціаліст або потрібно замовити саме таку конкретну послугу, тоді ви дістанете ту бізнес-картку зі швидкого знайомства й усвідомите, що нетворкінг зіграв вам тільки на користь.


2. Коли ви зустрічаєте нову людину або спілкуєтесь вдруге, то дуже важливо сказати не тільки ваше ім’я, але й прізвище. Багато людей знають про таку потрібну дрібничку, але забувають. Після ім’я та прізвища відразу треба вказати назву компанію, в якій ви працюєте. Таким чином ви одразу зробите пряму асоціацію між собою та своєю діяльність, й коли людина буде у потребі послуг саме вашої компанії, то вона буде знати до кого звертатись.


3. Не відходячи далеко від теми попереднього пункту, після представлення себе новому контакту ми радимо обмінятися електронними поштами. Коли ви спробуєте зв’язатись у майбутньому з новим контактом через email, то він або вона усвідомить, що ви вже знайомі й між вами є зв’язок. Така форма «довіри» є важливим елементом побудови довгострокових відносин з потенційно новим партнером, бо непотрібно забувати про те, що ефективні зв’язки - це ті, які приносять вам вигоду в майбутньому.


4. Не всі люди почуваються комфортно, коли зустрічають нових людей. Хвилювання при зустрічі може негативно вплинути на вашу вимову, жестикуляцію та призводить до бажання випити ще один келих вина, аби розслабитися… Якщо у вас дійсно є така проблема, то подумайте про неї заздалегідь. Знайдіть якісь маленькі практики або речі, які вам допоможуть заспокоїтись на місці. Обов’язково заздалегідь попрактикуйтесь, як ви хочете представити себе, де повинні у цей момент знаходитись ваші руки - в кишені чи на рівні грудей. Також бажано контролювати, скільки алкоголю ви споживаєте.



5. Існують свої правила етикету для нетворкінгу:

i. Напої та їжа - за правилами етикету ви їсте або/та споживаєте напої, коли ваш співрозмовник теж це робить. Якщо він або вона знає про це правило, то зробить таким же чином.

ii. Слідкуйте за дистанцією, не тільки через Covid. Відстань у 1,5 м між співрозмовниками при знайомстві вважається прийнятною. Якщо ви підійдете ближче, то ризикуєте справити не те враження на людину, яке очікували.

iii. Ще одне правило етикету дозволяє перервати розмову, що триває, аби представити себе. Якщо людина дасть вам знати, що вона не може зараз до вас долучитись, то обміняйтесь візитними картками та виконайте вказівки у пункті 3.


6. Соціальні платформи - це гарне місце для просування свого бізнесу та проєкту. Часто сторінки в соц. мережах є важливим інструментом для справлення гарного професійного враження на потенційних партнерів. Після знайомства люди часто знаходять ваш профіль, аби перевірити своє враження після розмови. Проведіть ревізію свого профілю та запевніться у тому, що ваші пости показують вашу професійність та вашу компанію, а інший особистий контент доступний тільки для сім’ї та друзів.


Коли ви представляєте свою компанію, головною задачею є побудова довіри до вас, як до представника, та до бізнесу, на який ви працюєте. Вищенаведені поради допоможуть вам якнайлегше та більш ефективно робити нові знайомства та залучати довіру до вашої компанії.


Pulse. Ми робимо те, що любимо. Ми робимо те, що обіцяємо.

7 views0 comments