Search
  • lananiland

Як ваш PULSE?



Частота пульсу тіла вказує нам на те, як добре працює серце. Кожен бізнес також має пульс, й він швидко стане гарним індикатором того, наскільки ефективно працює ваша організація. Не знаєте, як працює ваш? Ось список з п'яти простих способів перевірити:



1. Погляньте на свої системи.

Подивіться на свій бізнес-план - чи відповідає він тому, як насправді працює ваш бізнес? Як щодо вашої маркетингової технічної системи, системи підтримки клієнтів й споживачів, маркетингової системи? Переконайтеся, що те, що записано, насправді відповідає тому, як функціонує ваш бізнес, й що всі ці системи також охоплюють те, як повинні працювати ваші співробітники. Незалежно від того, наскільки велика чи мала ваша організація, все це повинно бути налаштовано.


2. Оцініть свій персонал.

Люди у вашій організації - це ті люди, які або разом будуть йти з вами до нових бізнес-вершин, або зруйнують вашу справу. Мотивовані співробітники працюють краще, зміцнюючи основу вашої компанії, що дозволяє компанії виконувати свою діяльність. Співробітники, які не розуміють значення своєї роботи або не мають мотивації виконувати її, не допоможуть вам досягти вашої мети.


3. Перевірте постачальників за межами вашої організації.

Будь то програмне забезпечення, бухгалтерія, технології або маркетинг, ваша організація, швидше за все, передасть на аутсорсинг принаймні частину ваших звичайних операцій. Важливо регулярно оцінювати роботу цих постачальників, аби переконатися, що вони дійсно приносять користь вашому бізнесу. Маркетингова компанія, яка не доносить вашого повідомлення до вашої цільової аудиторії, успіху не сприяє.


4. Оцініть, що говорять ваші клієнти.

Ваша організація має цільовий ринок, і взаємодія з цим сегментом неймовірно важлива, аби краще зрозуміти роботу вашої організації. Подумайте про розробку інструментів для задоволення потреб ваших клієнтів.


5. Оцінюйте, призначайте, переоцінюйте.

Все перераховане вище корисно розглянути й покращити. Але якщо ви не збираєтеся переглядати ваші оцінки, скажімо, через 6 місяців, щоб побачити, як покращився ваш бізнес, то як ви можете знати, як далеко ви просунулися або як далеко вам ще потрібно пройти, щоб досягти своїх цілей? Завжди перевіряйте ваш план після зміни якогось напрямку й переконайтеся, що ця зміна працює на користь вашій організації.


Ваш бізнес важливий й повинен бути представлений найкращим чином. Забезпечення здорового пульсу вашого бізнесу зсередини - один зі способів забезпечити найкраще публічне представлення. Нам не терпиться допомогти вам у цьому й продовжити зміцнювати Pulse вашої компанії.


Pulse. Ми любимо те, що робимо. Ми робимо те, що обіцяємо


7 views0 comments