Search
  • Pulse Purple Duck

Як ваш PULSE?

Updated: Feb 9



Частота пульсу тіла є досить точним методом визначення того, наскільки добре працює серце. Бізнес також має пульс і швидко підкаже вам, чи добре функціонує ваша організація. А ви знаєте, як функціонує ваша організація? Ось список із п’яти простих способів перевірки:



1. Проаналізуйте функціонування ваших систем.

Проаналізуйте свій бізнес-план і перевірте, як він співвідноситься з тим, як насправді працює ваш бізнес. А як щодо вашої маркетингової технічної системи, системи підтримки замовників і клієнтів, а також системи маркетингу? Переконайтеся, що те, що написано, насправді відповідає тому, як функціонує ваш бізнес, і що всі ці системи також включають принципи, за якими повинні працювати ваші співробітники. Незалежно від розміру того, наскільки велика чи маленька ваша організація, повинні бути передбачені ці аспекти.


2. Оцініть свій персонал.

Люди у вашій організації – це ті, хто збирається створити або зруйнувати ваш бізнес. Мотивовані співробітники працюють краще, зміцнюючи фундамент вашої компанії і, зрештою, здатність вашої компанії працювати. Співробітники, які не розуміють свою роботу або не мотивовані працювати, не допоможуть вам досягти вашої мети.


3. Перевірте постачальників за межами вашої організації.

Ваша організація, найімовірніше, передасть принаймні частину ваших регулярних операцій на аутсорсинг, будь то програмне забезпечення, бухгалтерський облік, технології чи маркетинг. Важливо регулярно оцінювати цих постачальників, щоб переконатися, що вони дійсно приносять цінність вашому бізнесу. Маркетингова компанія, яка не може підтримати вашу ідею щодо розвитку вашого бізнесу, не надає вам жодної послуги.


4. Оцініть, що кажуть ваші клієнти.

Ваша організація має цільовий ринок, і взаємодія з цим сегментом надзвичайно важлива, щоб краще зрозуміти, як ви працюєте як організація. Подумайте про розробку інструменту для підвищення рівня задоволеності клієнтів.


5. Оцініть, призначте, переоцініть.

Усе вищесказане дуже добре розглядувати та покращувати. Але якщо ви не збираєтеся робити переоцінку, скажімо, через 6 місяців, щоб побачити, як покращився ваш бізнес, то як ви можете знати, як далеко ви пройшли або як далеко вам ще потрібно зайти, щоб досягти своїх цілей? Завжди перевіряйте напрямок змін і переконайтеся, що ці зміни працюють для вашої організації.


Ваш бізнес є важливою складовою і має бути представлений якнайкраще. Переконайтеся, що ваш бізнес має здоровий пульс – це один із способів досягнення мети. Ми з нетерпінням чекаємо надати вам сприяння у цьому напрямку та продовжувати зміцнювати Pulse вашої компанії.



Pulse. Ми любимо те, що робимо. Ми робимо те, що обіцяємо


18 views0 comments